The Brand of
Hírek:

Új logó a Selena 20. évfordulójára

2012.07.20

A Selena Group 30 vállalatot foglal magába, 70 piacon működik, valamint gyártóüzemekkel rendelkezik 4 kontinensen és 2011-ben történelmi forgalmat tett közzé, mely 1 billió PLN volt – ez 247 millió €-t jelent. Egy mindössze 20 éves cégnek, mely olyan történettel bír, mint a Selena, bátran állíthatjuk, ez az eredmény lenyűgöző. Az új vállalati kommunikáció a Selena márkatudatosságot hivatott fellendíteni, valamint, hogy a vállalatot kereskedelmi márkáival - az Artelitet és a Tytan Professional-el - azonosítsák. Az új logó hangsúlyozza majd a Group nemzetközi profilját - eladásának több, mint 70%-a külföldi piacokról származik.

Az új logó bemutatása az eredménye egy projektnek, mely meghatározta a Selena egységes márkatudatosságát és egyéniségét. Az új logó vizuális reprezentációja ennek az identitásnak és egy elszánt, dinamikus és nyitott cég képét építi ki. A szlogen „Globális tapasztalat” azt az üzenetet tudatosítja, hogy a Selena egy globális társaság, akik fő előnye a különböző piacokon megszerzett tapasztalat. Ez az, ami lehetővé teszi a Selena Group számára, hogy dinamikusan fejlődhessen, és korszerű megoldásokat fejlesszen ki a vásárlók különböző igényeinek megfelelően. A Selena új logója modern betűtípussal és szimbólummal tűnik ki egy fémes közegből, ezzel reprezentálva a globalitást.
„A Selena új logója visszautal a régire, mert büszkék vagyunk a cég tradícióinak éveire és az ehhez hozzátartozó, állandó értékekre. A logót javasló tervezőcsapatunk nyerte meg a versenyt. Az új embléma hangsúlyozza a nemzetközi tapasztalatokat, melyekből merítkezni szeretnénk, hogy értékeket teremthessünk vásárlóinknak világszerte. Összhangban van továbbá a Selena ígéretével, miszerint a fejlődés garanciája a világ piacain gyűjtött tapasztalat. Ezévben ünnepeljük a Selena 20. évfordulóját, tehát ez egy tökéletes alkalom megváltoztatni az emblémát és egy újat beiktatni a helyére – megőrizve a Selena hagyományait – új célokat kitűzni növekedésünk érdekében” – mondta Jarosław Michniuk, a Selena FM SA vezérigazgatója – a Group anyacégében.

A Selena szintén úgy döntött, hogy frissíti a kulcstermékeinek márkáját a Tytan Professional-t. A változtatások korszerűbbé és jobban olvashatóvá teszik a logót, ezért hangsúlyosabb megjelenést kölcsönöz a termékeknek a polcon is – hatékonyságot és magasabb fokú márkatudatosságot eredményezve a Tytan számára.

hírek

részletek

üzleteink

Hol vagyunk

Regionális kapcsolatok

írjon nekünk!